Klient składając reklamację powinien określić z jakiego świadczenia chce skorzystać: reklamacja z tytułu rękojmi bądź reklamacja z tytułu gwarancji producenta.
Reklamacja z tytułu gwarancji producenta.
W przypadku chęci złożenia reklamacji, należy skontaktować się ze sprzedawcą lub przy pomocy strony internetowej w zakładce "Kontakt" bądź informacji zawartej w katalogu ustalić lokalizację najbliższego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego DEWALT. Można również skontaktować się z biurem DEWALT pod adresem wskazany w instrukcji obsługi.
Lista autoryzowanych punktów serwisowych DEWALT i pełne informacje dotyczące obsługi posprzedażnej są dostępne pod adresem: www.2helpU.com.
Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.
Reklamacja z tytułu rękojmi.
Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na adres reklamacje@dw.sklep.pl bądź telefonicznie pod numerem 519 570 274 lub listownie na adres naszej siedziby: SALVUM-SYSTEM S.C. Al. Mireckiego 14, 41-200 Sosnowiec.
Prosimy o opisanie zaistniałego problemu wraz z okolicznościami jego stwierdzenia. Bardzo pomocne będzie dołączenie dokumentacji fotograficznej. Prosimy również o określenia żądań związanych z reklamacją. W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne przekażemy dalsze instrukcje dotyczące postępowania reklamacyjnego.
Zwrot towaru.
Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Warunkiem zwrotu jest odesłanie go do nas na własny koszt. Przedmiot powinien być zwrócony wraz z oryginałem paragonu, bez śladów używania, pełnym fabrycznym wyposażeniem (dotyczy też instrukcji, karty gwarancyjnej fabrycznego opakowania itd.). Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
Do przesyłki zalecamy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta bankowego. Zwrot wartości towaru nastąpi nie później niż 14 dnia od doręczenia przesyłki do firmy SALVUM-SYSTEM S.C.